Zehra Øzcan

Zeh Users Nicolastobias Downloads Repræsentanter Billeder Zehra Øzcan.Jpgra Øzcan
Navn

Zehra Øzcan

Hvidovre

Beskæftigelse

-

Jeg besidder et højt drive, en vedvarende nysgerrighed og en exceptionel dedikation. Med solid erfaring fra den private sektor bringer jeg en dyb forståelse for vigtigheden af at styrke Velliv. Min viden om Velliv er omfattende, fra at være medarbejder med pensionsopsparing til senest som leder hvor jeg indgik en aftale med pensionskassen. Min passion for investering og engagement i frivilligt arbejde afspejler mit ønske om at gøre en positiv forskel i samfundet.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.