Pas på chefen

Et job som leder er eftertragtet og noget som mange stræber efter. Det giver status; det følges som regel af en bedre løn og mange får som ledere, større indflydelse på deres egne arbejdsopgaver, og tilrettelæggelsen af deres arbejdsliv. Problemet er bare, at de færreste chefer har superkræfter - og når chefen mistrives - så er det ikke bare et problem for den enkelte - det bliver hurtigt et problem for medarbejderne og i sidste ende for hele virksomheden. Derfor sætter vi fokus på trivsel blandt ledere i udsendelsen "Pas på chefen!"

Pas På Chefen

Pas på Chefen!

Et job som leder er eftertragtet og noget som mange stræber efter. Det giver status; det følges som regel af en bedre løn og mange får som ledere, større indflydelse på deres egne arbejdsopgaver, og tilrettelæggelsen af deres arbejdsliv. Problemet er bare, at de færreste chefer har superkræfter - og når chefen mistrives - så er det ikke bare et problem for den enkelte - det bliver hurtigt et problem for medarbejderne og i sidste ende for hele virksomheden. Derfor sætter vi i dag fokus på trivsel blandt ledere i udsendelsen "Pas på chefen!"

Oversigt over udsendelsen

Kapitler:

0:00 - Intro med Nynne Bjerre Christensen

1:20 - Pernille Taarup, Dansk Erhverv

7:06 - Katrine Rosengreen Norup, Merkur Andelskasse

13:02 - Katrine Rosengreen Norup og Maria Haukrogh, Velliv Foreningen 16:10 - Michael Jacobsen, Eico

17:37 - Katrine Rosengreen Norup og Maria Haukrogh, Velliv Foreningen,

Del 2 23:00 - Intro del 2

23:40 - Jan Heiberg Johansen, Ledelseskonsulent

33:20 - Karina Maria Nyberg, EKJ

40:29 - Karina Maria Nyberg, EKJ og Tanja Kirkegaard, lektor, Aalborg Universitet

48:12 - Joy Torpdahl, Mercuri Urval