Anerkendelse af de frivilliges arbejde i forbindelse med Red Barnets Covid-19 hjælpeprogram

Red Barnet har iværksat forskellige hjælpepakker, der skal styrke den mentale sundhed i udsatte familier med hjælp fra en række frivillige. Organisationens lokalforening i Odense ønsker derfor at anerkende de frivilliges store arbejde gennem et socialt arrangement, hvor der er fokus på at ære og anerkende de frivilliges indsats, positivt samvær med gode grin, når det er muligt at mødes igen.

Akutpulje_web_uden_txt.png

Red Barnet, lokalforening Odense

Syddanmark

Afsluttet

Akutpulje

2020

Organisationen kunne ikke have hjulpet så mange familier uden de frivillige, og de derfor ønsker at anerkende de frivilliges arbejde med et socialt arrangement. Et arrangement ryster sammen og motiverer til nye indsatser til gavn for vores medmennesker og det danske samfund.