Nyhed 22.02.2024

Deltag i gratis webinar om puljen Lokal trivsel

Velliv Foreningen støtter lokale initiativer, der styrker trivsel og mental sundhed for voksne. Det kan være engagerede borgere, foreninger og virksomheder der vil igangsætte aktiviteter i dagligdagen, så flere mennesker får hjælp til at styrke deres mentale sundhed og modvirke udfordringer som ensomhed, følelsen af angst og depression, isolation, mobning og chikane.

indsatsområde 1c.png

Velliv Foreningen inviterer til webinar d. 25. juni 2024 kl.10-10:45 om puljen Lokal trivsel.

Vi fortæller mere om puljen og giver gode ideer og tips til en god ansøgning.

Til puljen Lokal trivsel kan man søge op til 60.000 kr. til lokale initiativer, der styrker trivsel og mental sundhed for voksne.

Hvem kan søge?

Engagerede borgere, foreninger og virksomheder, der vil igangsætte aktiviteter i dagligdagen, så flere mennesker får hjælp til at styrke deres mentale sundhed og modvirke udfordringer som ensomhed, følelsen af angst og depression, isolation, mobning og chikane.

Vi glæder os til at se dig på skærmen!

Registrer din deltagelse her

Tilmeld webinar