Nyhed 25.09.2024

På tværs med Signe og Christian

Velliv Foreningen præsenterer podcasten "På tværs - med Signe og Christian". I otte spændende episoder dykker vi ned i mødet mellem Generation Z og øvrige generationer på arbejdspladsen. Hvad kan generationerne lære af hinanden, og hvordan undgår vi at gå hinanden for meget på nerverne, når vi går på arbejde?

Pa╠È Tv├ªrs N1 Website

Den nye generation, der er på vej ind på arbejdsmarkedet, skal have en god start på arbejdslivet. Men det er ikke altid nemt at lande godt i arbejdslivet. Hvordan matcher forventninger og forestillinger virkeligheden, og hvordan tager man godt imod en ny, der aldrig har haft et fuldtidsjob før?

Velliv Foreningen præsenterer en ny podcasts-serie "På Tværs med Signe og Christian".

Samtalerne mellem værterne, forfatter Signe Amtoft og livsstilsekspert Christian Grau indbyder til en refleksion over eget arbejdsliv i godt selskab. Med ekspertbidrag fra Karen Christina Spuur udforsker de både fordomme, styrker og svagheder ved generationerne.

Værterne tager fat på nogle af de områder, hvor der kan opstå misforståelser, når flere generationer mødes og skal få et arbejdsliv til at fungere sammen.

Christian Grau blev på sin første arbejdsdag mødt med "Hvis du har noget at sige, så sig det - ellers holder du kæft!" Den går nok ikke i dag.

Værterne Signe Amtoft og Christian Grau trækker på egne erfaringer og præferencer i deres samtale om et godt arbejdsliv.

I det første afsnit er Signe og Christian begge nye i job som værter på podcasten, og deler deres erfaringer med at være et nyt sted, hvor man gerne vil bidrage.

De to første afsnit i serien er klar, der hvor du hører podcast.

Værter: Signe Amtoft og Christian Grau
Ekspert: Karen Christina Spuur
Producer: Kathrine Wismann
Podcasten er produceret af Rakkerpak Productions for Velliv Foreningen.