Louise Stangerup Christensen

Horsens

Beskæftigelse

Udviklingschef

Med 17 års erfaring, sidder jeg i dag som udviklingschef. Uddannet ingeniør og har en MBA fra Århus Universitet. Jeg ser stor styrke i diversitet, hvilket også er afspejlet i min afdeling i dag, med flere forskellige nationaliteter. I knapt ni år har jeg siddet med økonomisk ansvar og har her et solidt grundlag for finans og økonomi. Tidligere har jeg siddet i bestyrelsen for forskellige daginstitutioner i en periode på otte år. Privat bor jeg på et nedlagt landbrug sammen med min mand og vores fire børn.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.